Monday, October 23, 2006

یک روز پر عکس

امروز روز خوش شانسی من تو عکاسی بود....
(حالا خودمو چشم نزنم)
این عکسایی که می بینین همه رو تو یه روز در عرض دوساعت و نیم سه ساعت گرفتم خودمم باورم نمی شد البته خیلی بیشتر از این حرفا عکس گرفتم که از هرکدوم یه دونه گذاشتم.
اولش می خواستم از غروب عکس بگیرم که وقتی رسیدم بالای پشت بام چشمم به رنگین کمان افتاد!!!
موقع غروبم که خوب کلی عکس گرفتم... وقتی می خواستم وسایلمو جمع کنم برگردم رعد برق شروع شد. تا حالا از رعدوبرق عکس نگرفته بودم و خیلی دوست داشتم، که بالاخره موقعیتش پیش اومد. البته آخراش دیگه داشتم یخ می کردم چون هوام سرد شد بود باد میومد اما هر دفعه می گفتم این شات آخره... این دیگه آخریشه... تا ایتکه memory پر شد. اما یه memory دیگه داشتم ولی از رو رفتم!!!!





11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

درود بر مانی عزیز !

کاش می شد عکس هایت را دید ... هر بار که به وبلاگت می آیم متاسفانه عکس هایت باز نمی شوند ... نمی دانم کجا آپلود می کنی ولی برای من باز نمی شوند ...

خوشحال می شوم به وبلاگ منم سری بزنی ... لینک شما رو تو وبلاگم گذاشتم ... خوشحال می شوم شما هم منو لینک کنید (البته اگه قابل باشم) قربانت :علی احمدی

1:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام مانی جان
پسر عجب عکسهایی شده
خیلی خیلی زیباست .. من هم اون روز بیرون بودم ولی بدون دوربین و با چشم لذت بردم از این مناظر ! فکر کنم ارزش یخ زدن رو داشته باشه که این عکسها در اومده :)

موفق باشی دوست عزیز
به امید دیدار

3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

راستی مشکل علی احمدی که نمیتونه عکسهای شما رو ببینه این هست که بعضی از آی اس پی ها در ایران بخش فتوز بلاگر این سایت رو فیلتر کردند و به همین دلیل برخی از دوستان نمی تونند عکسهایی رو که از طریق همین بلاگ اسپات آپلود میکنید رو ببینند

بدرود

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام مانی
آقا با همهء عکسا خیلی حال کردم مخصوصا سه تای آخر و مخصوصاتر آخری ! :-)

12:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
man ham moteasefane nemitonam axay shoma ro bebinam

2:55 AM  
Blogger fereshteh jafari said...

مانی عزیز سلام.
خوشا به سعادتت که در یک لحظه ناب در این شاهکار خداوند حضور داشتی و تابلوهایی به این عظمت را که او آفریده بود از نزدیک حس کردی و آنها را ثبت کردی.
فوق العاده ترین عکسهایت یکی اولی است و دیگری آخری.
از اینکارها زیاد انجام بده و ما را بی نصیب مگذار.

10:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

واقعا زیبا بود. دو تا عکس آخریت محشر بود.

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام. امان از اين فيلترنيگ بلاگ اسپات. با اين تعريفي كه بقيه كردند حتما عكساي خوبي اند. سعي مي كنم يه جوري وارد شم.

1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام. عكسا خوب بودند و به عبارتي عاليييييييي. خوشحالم از آشنايي با يه عكاس ديگه. بد نيست به ماهم سر بزنيد.

9:12 AM  
Blogger جغد said...

agha to nemikhay update koni???

6:31 PM  
Blogger جغد said...

har bar aksa ro mibinam hal mikonam vali vagti up nemikoni hes mikonam keakasi ham nemikoni onvagt halgiriye.
ghorbanet

6:32 PM  

Post a Comment

<< Home